تا به حال در مورد برنامه نویسی افراطی شنیده اید؟ درست در مورد آن...

برنامه نویس اصلی در نهایت مسئولیت تمام برنامه نویسی بازی را بر عهده دارد. اگر یک نقطه عطف یا ضرب الاجل رعایت

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

برنامه نویس اصلی در نهایت مسئولیت تمام برنامه نویسی بازی را بر عهده دارد. اگر یک نقطه عطف یا ضرب الاجل رعایت نشود (یا به دلایل دیگر، مانند لغو بازی)، ممکن است بودجه کوتاه شود و توسعه دهنده مجبور شود کارمندان خود را تعدیل کند یا اعلام ورشکستگی کند و از کار خارج شود. برای مثال، یک توسعه‌دهنده بازی‌های ماجراجویی ممکن است به یک ویرایشگر برای شاخه‌بندی گفتگوهای داستانی نیاز داشته باشد، و یک توسعه‌دهنده بازی ورزشی می‌تواند از یک ویرایشگر اختصاصی برای مدیریت بازیکنان و آمار تیم استفاده کند. پس از جدایی از همسرش، کروتر از اوقات فراغت خود برای توسعه یک بازی ماجراجویی مبتنی بر متن در Fortran در BBN's PDP-10 استفاده کرد. ساختار اصلی بازی که توسط کروتر اختراع شد (و تا حدی بر اساس مثال تجزیه کننده متن ELIZA) توسط طراحان بازی‌های ماجراجویی بعدی انجام شد. شامل ویدئوهای تجزیه نمونه است. این می تواند یک کار غیر پیش پا افتاده باشد، برای مثال در مورد فرآیندهای موازی یا برخی از اشکالات نرم افزاری غیر معمول. Virtua Fighter 5 برای PS3 نمونه بارز منبع برنامه نویسی این روند است. همانطور که از عنوان شغل پیداست، این موقعیت از منظر فنی بسیار سخت است و نیاز به دانش دقیق از سخت افزار پلت فرم هدف دارد.

مهندسی داده و دانش. این بدان معنی است که شما ایده روشنی از آنچه برنامه شما باید انجام دهد دارید و به شما کمک می کند تا هر گونه باگ یا خطا در کد خود را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ شناسایی کنید. اکثر بازی‌ها از صدا استفاده می‌کنند و بسیاری از آنها یک موسیقی کامل دارند. IDE های دارای اشکال زدا (مانند ویژوال استودیو) نوشتن کد و ردیابی باگ ها را تجربه ای کمتر دردناک می کنند. ژنرالیست ها اغلب درگیر وظیفه ردیابی اشکالات و تعیین تخصص زیرسیستم برای رفع آنها هستند. آنها همچنین ممکن است مجبور شوند باگ هایی را که در نسخه اصلی بازی کشف نشده اند، برطرف کنند. ممکن است بهبودها لازم باشد. این برنامه نویس ممکن است جداول استراتژی را پیاده سازی کند، کد ورودی را تغییر دهد یا سایر عواملی که بازی را تغییر می دهند را تنظیم کند. برخی از بازی‌ها، مانند بازی‌های استراتژیک مانند Civilization III یا بازی‌های ویدئویی نقش‌آفرینی مانند The Elder Scrolls IV: Oblivion، به شدت از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر، مانند بازی‌های پازل، به‌طور کم یا اصلاً از آن استفاده نمی‌کنند.

یک بازی کنترل‌شده حرکتی بی‌درنگ که از دستگاه‌هایی مانند Wii Remote یا Kinect استفاده می‌کند، ممکن است به یک سیستم ورودی بسیار پیچیده و با تاخیر کم نیاز داشته باشد، در حالی که الزامات HID یک بازی استراتژی نوبتی مبتنی بر ماوس مانند Heroes of Might و Magic هستند. به طور قابل توجهی ساده تر برای پیاده سازی. جاوا)، تبدیل دارایی ها، مانند آثار هنری و صداها یا بازنویسی کد برای تلفن های کم حافظه. وظایف طیف وسیعی از موضوعات از جمله اجرای عملی الگوریتم های شرح داده شده در مقالات تحقیقاتی، بهینه سازی مونتاژ سطح بسیار پایین و توانایی حل مسائل چالش برانگیز مربوط به نیازهای حافظه و مسائل مربوط به حافظه پنهان را در مراحل آخر پروژه پوشش می دهد. اخیراً به یک رشته تخصصی تبدیل شده است، زیرا این وظایف قبلاً توسط برنامه نویسانی که در زمینه های دیگر تخصص داشتند پیاده سازی می شدند. اساساً، میان‌افزار با هدف حذف هر چه بیشتر از افزونگی در چرخه توسعه (به عنوان مثال، نوشتن سیستم‌های انیمیشن جدید برای هر بازی که یک استودیو تولید می‌کند)، به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد تا روی محتوای جدید تمرکز کنند. Middleware نسبت به APIهای استاندارد سطح پایین تر مانند DirectX و OpenGL، مانند انیمیشن های اسکلتی، عملکردهای سطح بالاتر و بالاتر و مجموعه ویژگی های بزرگتر را ارائه می دهد. جاوا مزایای بسیاری را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. Data has ᠎be​en generat ed wi​th G SA C᠎onte​nt G enerat or D em᠎ov᠎ersion.

توسعه‌دهندگان در هند خود را در مورد جدیدترین توسعه و سفارشی‌سازی PHP به‌روز نگه می‌دارند و دائماً راه‌حل‌های نوآورانه‌ای بر پایه PHP ارائه می‌کنند که شیوه توسعه برنامه‌ها را دوباره تعریف می‌کند و به کسب‌وکارها برتری بیشتری نسبت به رقبای خود می‌دهد. در برنامه های صفحه گسترده و محیط های برنامه نویسی آموزشی خاص یافت می شود. برنامه نویس فناوری به احتمال زیاد در استودیوهای توسعه بزرگتر با بخش های خاصی که صرفاً به تحقیق و توسعه اختصاص داده شده است یافت می شود. به عنوان مثال، بازی سال 2001 توسط استودیو Lionhead Black & White دارای یک رویکرد هوش مصنوعی منحصر به فرد برای موجودی است که توسط کاربر کنترل می شود که از یادگیری برای مدل سازی رفتارها در طول بازی استفاده می کلیک کنید این سایت کند. این رویکرد شامل کار با محیط ساخته شده و تعامل فعال با جوامع برای اطمینان از برآورده شدن نیازها و آرزوهای آنها است. برای انجام یک کار آگاهانه، رویکرد اینجا باید منظم باشد. این برنامه نویس کدی را می نویسد که مشخص می کند دستگاه های ورودی مانند صفحه کلید، ماوس یا جوی استیک چگونه بر بازی تأثیر می گذارند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این لینک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن