سئو سایت خبری گام به گام

سئو سایت خبری فاکتور های مهم سئو سایت خبری مرتضی مهرابی

دلیل این اهمیت تأثیر مستقیم و غیرمستقیم وردپرس بر عملکرد سئو است. در این مقاله سعی کردیم برای افراد مبتدی و متوسط توضیح کامل و جامعی را شرح دهیم. اگر به دنبال ارتقا سایت خود هستید سرویس‌های ما با  این خدمت را به‌صورت پیشرفته این خدمت را به شما ارائه می‌دهد. درصورت نیاز به خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ، با ما تماس حاصل فرمایید. استفاده از عناوین مناسب و جذاب، باعث جذب کاربران بیشتر به صفحه می‌شود، علاوه‌بر‌آن مقدمه‌ای جذاب نیز نقش مهمی در نگهداشت کاربر در صفحه شما می‌شود. بااین‌حال، در صورت استفاده از روش‌های کلاه خاکستری بیش از حد، ممکن است باعث پنالتی شدن وب‌سایت شود.

مواردی مانند پلاگین هایی که بر روی سایت نصب می کنید هم می توانند بر روی سرعت سایت تاثیرگذار باشند. همچنین بسیاری از کارهای شما در زمان طراحی سایت بر روی سرعت آن هم تاثیرگذار هستند. نام url صفحات سایتتان را با دقت و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط با هر صفحه انتخاب نمایید. بطور مثال اگر می خواهید یک صرافی ارز دیجیتال راه اندازی کنید، کلماتی مانند صرافی ارز دیجیتال، خرید ارز دیجیتال، خرید بیت کوین و خرید تتر می توانند در اولویت اول کلمات کلیدی شما قرار گیرند. اما برای یک وب سایت تازه کار، کار کردن بر روی این کلمات صحیح نیست؛ چرا که سختی بالایی دارند. بنابراین بهترین کار این است که از کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keywords) استفاده نماید.

پیش‌فرض ما از اینجا به بعد این است که می‌خواهید یک مقاله بنویسید. در بخش ساختارسازی توضیح دادم که طراحی صفحات آرشیو و اصلی کاملا بر مبنای لینک‌سازی داخلی است و قرار نیست متن زیادی بنویسید. هیچ وقت (حتی اگر مطمئن هستید هدف جستجوی یک کلمه کلیدی را می‌دانید) این مرحله را فاکتور نگیرید. با استفاده از ابزار کبوتر به راحتی و به سرعت می‌توانید این کار را انجام دهید. در سایدبار صفحات که معمولا در صفحات مقاله استفاده می‌شوند، به جدیترین و مهم‌ترین مقالات مرتبط لینک بدهید.

به عنوان مثال در اجرای سئو داخلی، مراحی چون تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا و انتشار آن‌ها، بهینه‌سازی و هرس محتوا، اجرای استراتژی لینک‌سازی داخلی، سئو تصاویر سایت و غیره است. با سئو، محتوای با ارزش وب‌سایت‌تان را به گونه‌ای بهینه می‌کنید که موتورهای جستجو، مثل گوگل، به راحتی آن را درک کنند و در نتایج جستجو به کاربران نشان دهند. در واقع شما می‌خواهید مغازه‌تان در میان مغازه‌های دیگر دیده شود و مشتریان بیشتری به آن جذب شوند. تحقیق عمیق درباره مشتریان، رقبا، و کلمات کلیدی، پایه‌گذاری یک استراتژی سئو موفق است. این گام به شما دیدگاهی روشن از نیازهای مخاطبان و فرصت‌های موجود می‌دهد تا محتوای مناسب‌تر و استراتژی‌های بهتری برای بهبود جایگاه وب‌سایت خود در موتورهای جستجو پیاده‌سازی کنید. XML Sitemap یا نقشه سایت یک فایل است که به صورت داوطلبانه توسط متخصص سئو تهیه می‌شود و شامل فهرستی از صفحات مهم سایت است.

اولین موردی که در سئو داخل بسیار مهم است،‌ عنوان­‌هایی است که شما برای صفحات خود انتخاب می‌­کنید. مرحله بعدی، تولید و انتشار محتوای ارزشمند و هدفمند است که نیاز اطلاعاتی مخاطبان را برطرف کند. همزمان باید فاکتورهای فنی مانند سرعت بارگذاری صفحات نیز بهینه شوند تا تجربه کاربری بهبود یابد. استفاده از ابزارهای سئو برای هر کسی که به دنبال بهبود دیده شدن وب‌سایت خود در موتورهای جستجو است، ضروری است. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا عملکرد وب‌سایت خود را بهتر و دقیق تر تحلیل کنید، نقاط قوت و ضعف سئوی خود را شناسایی کنید و استراتژی‌های بهینه‌سازی خود را بر اساس داده‌های دقیق تنظیم کنید. نقش کیفیت محتوا در سئو چیست؟ این سوال مهمی است که مدیران وب‌سایت‌ها برای افزایش بازدید سایت باید به دنبال پاسخ آن باشند.

در واقع، سئو داخلی به مجموعه اقداماتی که به طور مستقیم روی سایت خودتان انجام می­دهید تا صفحات سایتتان را بهینه کنید، گفته می­‌شود. در جلسه دوم قصد داریم تا نکات و موارد مربوط به سئو داخلی را بررسی کنیم تا با آن بیشتر آشنا شویم. Google Analytics یک ابزار بسیار قدرتمند برای درک بهتر رفتار کاربران و بهینه‌سازی عملکرد وب‌سایت است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل به آموزش رایگان سئو وردپرس بپردازیم. پس اگر شما هم مدیر یا طراح یک سایت وردپرسی هستید و به دنبال راهکارهایی برای بهبود سئوی سایت‌تان می‌گردید، حتما همراه ما باشید. همچنین باید لینک‌های داخلی سایت به گونه‌ای ایجاد شوند که کاربر را در جهت محتوای مرتبط هدایت کنند.

در ادامه، انواع کلمات کلیدی را به شما معرفی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که از لحاظ هدف کاربر و طول کلمه، این کلیدواژه‌ها چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند و بهتر است که از کدام یک استفاده کنید. آموزش سئو برای هرکسی که می‌خواهد یاد بگیرد چگونه یک وب سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کند، ترافیک وب سایت را بهبود بخشد و رتبه سایت را افزایش دهد، مناسب است. این افراد می‌توانند صاحبان وب سایت، وبلاگ نویسان، بازاریابان دیجیتال، نویسندگان محتوا، صاحبان مشاغل و افراد علاقه‌مندی که می‌خواهند به عنوان متخصص سئو فعالیت کنند، باشند. با طی کردن مراحل سئو سایت در بالا می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایتتان را بر طبق قوانین اصلی گوگل راه اندازی کرده اید. بنابراین وب سایت شما اولاً جریمه نخواهد شد و ثانیاً به بهترین حالت ممکن فعالیت خود را شروع کرده است.

وب‌سایت‌های موبایل فرندلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربران می‌توانند به راحتی در دستگاه‌های موبایل خود از آن‌ها استفاده کنند. این بدان معناست که محتوا باید به خوبی قابل خواندن باشد، لینک‌ها به اندازه کافی فاصله داشته باشند تا به راحتی قابل کلیک باشند و عناصر صفحه به گونه‌ای باشند که در صفحه‌های کوچک‌تر به خوبی جا بگیرند. آموزش کاربردی سئو وب سایت معمولاً شامل کار روی یک وب سایت واقعی یا یک وب سایت شبیه‌سازی شده است. تمرین‌ها و تکالیف عملی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود که باید آن‌ها را تکمیل کنند تا درک خود را از مفاهیم آموزش داده شده، نشان دهند. این آموزش همچنین ممکن است شامل بحث‌های گروهی، مطالعات موردی و جلسات حل مسئله باشد. در بالا در مراحل سئو سایت درباره اهمیت هاست سایت در سرعت آن صحبت کردیم.

این تگ‌ها به تعیین عنوان‌ها و زیرعنوان‌ها و سازماندهی محتوا به صورت منطقی کمک می‌کنند، که منجر به بهبود قابلیت خواندن و دسترسی محتوا می‌شود. ساختار مناسب صفحات همچنین به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی به بخش‌های مختلف محتوا دسترسی پیدا کنند و تجربه بهتری از وب‌سایت داشته باشند. در ادامه آموزش رایگان سئو سایت پس از سئو داخلی، به مراحل سئوی فنی یا تکنیکال می‌پردازیم. سئو تکنیکال به جنبه‌های فنی وب‌سایت اشاره دارد که بر روی تجربه کاربر و قابلیت خزیدن و ایندکس‌شدن توسط موتورهای جستجو تاثیر می‌گذارد. این جنبه‌ها شامل بهبود سرعت بارگذاری صفحات، پاسخگویی موبایل، ساختار داده‌های نشانه‌گذاری شده، امنیت وب‌سایت و غیره است. یکی دیگر از مراحل مهم در سئو داخلی، کلاستربندی کلمات کلیدی است.

لینک‌های داخلی مناسب باعث می‌شوند کاربران بتوانند به راحتی در سایت گردش کرده و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. برای شروع آموزش سئو بصورت رایگان و تبدیل شدن به یک متخصص در این زمینه، مسیری که پیش رو داریم شامل چندین گام اساسی است. این مسیر نه تنها به یادگیری مفاهیم پایه و پیشرفته می‌پردازد، بلکه به شما کمک می‌کند تا درک کنید چگونه می‌توانید به نتایج ملموس و موفق در پروژه‌های سئو دست یابید. اگر شما هم در جستجوی آموزش سئو رایگان هستید یا می‌خواهید با آن مهارت‌های خود را ارتقا دهید، این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده است. ما در اینجا نه تنها به آموزش رایگان سئو می‌پردازیم، بلکه هدف ما ارائه دانشی است که به شما کمک کند تا به یک متخصص سئو تبدیل شوید. آنچه افراد در بدو ورود به وب سایت شما خواهند دید به بزرگی صفحه نمایش و پنجره مرورگر آنها بستگی خواهد داشت.

پروژه‌های مشاوره سئو و خدمات فریلنسری نیز فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد فراهم می‌کنند. در نهایت، موتور جستجو لیستی از مرتبط‌ترین صفحات را به شما نمایش می‌دهد که به ترتیب از مرتبط‌ترین تا کم‌ربط‌ترین مرتب شده‌اند. اکثر تم‌ها و قالب‌های مدرن دارای طراحی واکنش‌گرا هستند، اما برای اطمینان از این امر می‌توانید وب‌سایت خود را در دستگاه‌های موبایل تست کنید. تصور کنید وب‌سایت شما نه تنها یک ویترین آنلاین باشد، بلکه به موتور جذب بی‌وقفه بازدیدکننده و مشتری تبدیل شود. در دنیایی که رقابت آنلاین هر لحظه شدت می‌گیرد، فقط آن‌هایی پیروز خواهند بود که از قدرت جادویی سئو به درستی بهره ببرند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم اخبار را در دستگاه های تلفن همراه خود بررسی می کنند، باید مطمئن شوید که سرعت بارگذاری صفحات سایت شما در موبایل مناسب است. هدف AMP این است که به جای بارگیری کامل سایت دسکتاپ در موبایل یا همه موارد اضافی که در وب سایت واکنش گرا ایجاد کرده ایم، مقالات را فوراً در دستگاه تلفن همراه نشان دهد. AMP برخی از موارد طراحی و اضافه شده را برداشته و بر ارائه محتوای اصلی در اسرع وقت تمرکز می کند. Ahrefs از ابزارهای رایگان سئو است که در تحلیل بک لینک‌ها و تحقیق کلمات کلیدی قوی عمل می‌کند. با استفاده از Ahrefs می‌توانید بک لینک‌های سایت خود را به طور کامل تحلیل کنید و فرصت‌های جدیدی برای افزایش بک لینک‌های باکیفیت و مرتبط پیدا کنید. همچنین ابزارهای قدرتمند تحقیق کلمات کلیدی Ahrefs به شما کمک می‌کند تا کلمات و فرازهای جدید مرتبط با حوزه کسب و کارتان را شناسایی کنید.

• وب سایت شما را به راحتی پیدا کنند.• بفهمند که وب سایت شما در مورد چه چیزی است.• به تمام صفحات وب سایت شما دسترسی داشته باشند.• تشخیص دهند که وب سایت شما برای کاربران مفید است. به زبان ساده‌تر، موتورهای جستجو با استفاده از خزنده‌ها، فهرست‌ها و الگوریتم‌ها، به شما کمک می‌کنند تا در میان انبوه اطلاعات موجود در اینترنت، به سرعت و آسانی، اطلاعات مورد نیازتان را پیدا کنید. امروزه بیشتر کاربران با موبایل وب‌گردی می‌کنند پس یکی از اصلی‌ترین وظایف تیم سئو این است که از موبایل‌فرندی بودن سایت شما مطمئن شوند. سینا عباسی، مدیر سئو ژاکت، بیش از 7 ساله که به‌صورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت می‌کند. سینا عباسی با تخصص و تجربه‌ای که در حوزه سئو دارد، نگاه شما را به آموزش سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ تغییر می‌دهد.

در ادامه، به شما آموزش خواهیم داد که چطور نقشه سایت XML خود را به گوگل ارسال کنید تا موتور جستجو بتواند به بهترین شکل از آن استفاده کند. احتمالاً شنیده‌اید که وردپرس یکی از بهترین گزینه‌ها برای سئو است، و باید بگوییم این ادعا کاملاً درست است. همین ویژگی باعث شده که بسیاری از افراد، وردپرس را برای ساخت وبلاگ یا وب‌سایت خود انتخاب کنند. در این راهنما، بهترین و کارآمدترین استراتژی‌های سئو وردپرس را به زبانی ساده و مراحل عملی توضیح داده‌ایم، طوری که هر کسی بتواند آن‌ها را به‌راحتی درک کند و به کار بگیرد. در بالا یک اسکرین شات از سرچ کنسول سایت است که موقعیت رتبه بندی یکی از پست های قدیمی ما را نشان می دهد که در حال افت بود تا زمانی که محتوا را آپدیت کردم و دوباره رشد کرد و رتبه خوبی گرفت. بروزرسانی و آپدیت زمان زیادی از ما نمی گیرد و لازم نیست خیلی وقت و انرژی صرف کنیم ولی تاثیر آن به اندازه انتشار یک مقاله خوب برای سایت ماست.

با پیروی از بهترین و جدیدترین روش بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) می‌توانید اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو به‌راحتی می‌توانند وب‌سایت شما را بخزند. موتور جستجو سعی می‌کند محتوای یک صفحه وب را از طریق  کلیدواژه مشاهده و طبقه‌بندی کنند. پیروی از بهترین روش سئو به موتور جستجو کمک می‌کند تا محتوای شما را درک کرده و بتواند برای جستجوهای کاربران به‌صورت منطقی و عادلانه رتبه‌بندی کند. به زبان ساده‌تر، لینک سازی مانند ایجاد شبکه‌ای از ارتباطات بین وب‌سایت‌ها عمل می‌کند. هر چه بک لینک‌های باکیفیت‌تر و مرتبط‌تری از وب‌سایت‌های معتبرتر دریافت کنید، اعتبار و رتبه سئو وب‌سایت شما در موتورهای جستجو، به‌خصوص گوگل، افزایش خواهد یافت. این موضوع برای متخصصان سئو، طراحان سایت، صاحبان کسب و کار‌ها، تولید کنندگان محتوا و هر فردی که در زمینه گوگل و سایت فعالیت می‌کند، ضرورت دارد و باید اطلاعات کاملی در این زمینه به دست بیاورند.

به طور کلی، سئو برای کسب‌وکاری که می‌خواهد حضور آنلاین خود را ارتقا دهد و به مخاطبان بیشتری دست پیدا کند، مفید است. ما امیدواریم که این مقاله اطلاعات مفیدی به شما ارائه داده باشد. محتوای شما باید اصول تخصص (Expertise)، تجربه (Experience)، اعتبار (Authoritativeness)، و اعتمادپذیری (Trustworthiness) را رعایت کند. طی این فرایند، تحلیل مداوم عملکرد سایت با ابزارهایی مانند Google Search Console و Google Analytics برای شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های سئو حیاتی است. ابزارهای SEO بسیار متنوع اند که در اینجا 4 مورد از بهترین های آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. علاوه بر این، سئو محلی و جستجوی صوتی نیز از اهمیت بیشتری برخوردار خواهند شد.

البته من مخالف لینک دادن از متن صفحه محصول به سایر محصولات یا… هستم. ایجاد لینک در وردپرس به این صورت است که یک بخش متن را انتخاب می‌کنید. سپس با شرت‌کات CTRL+K یا با کلیک روی تصویر سنجاق یک کادر برای شما باز می‌شود. در واقع هر متنی که در محیط کلاسیک وردپرس بنویسید؛ به صورت اتوماتیک در تگ P قرار می‌گیرد. البته می‌توانید این متن را تبدیل به تگ‌های هدینگ h1 تا h6 کنید. خبر خوب این است که وردپرس این کار را برای شما به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.

پس سئو کلاه سیاه نه تنها غیراخلاقی بلکه بسیار پرخطر است و توصیه نمی‌شود. همچنین منابع مناسب یادگیری سئو به زبان فارسی و انگلیسی را معرفی کردیم. امیدواریم که این مطلب آموزشی برای شما مفید واقع شده باشد، در صورتی که علاقمند به یادگیری سئو هستید، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همواره مشتاق دریافت نظرات سازنده شما هستیم. پس چه کنیم؟ مثل بقیه رقبای تان در حوزه سئو سایت های خبری، از تگ ها استفاده کنید! تگ یا برچسب چیزی مثل همان دسته بندی است که یک دسته محتوای شما را در خودش نشان میدهد. مثلا تگ “اخبار سیاسی کلمبیا” میتواند شامل تمامی مقالات شما در مورد کشور کلمبیا و مسائل سیاسی آن باشد.

اگر صفحه‌ای که می‌سازید یکی از ۳ آیتم بالا را داشته باشد؛ می‌توانید وارد مرحله بعدی شوید، در غیر این صورت باید به فکر ساخت صفحه دیگری باشید. اگر از فصل ۱ خاطرتان باشد؛ ارتباط یکی از ۳ ضلع مثلث موفقیت در سئو بود. بیایید ببینیم چگونه از لینک‌های محتوایی به بهترین شکل استفاده کنیم. این کار باعث می‌شود ارزش موجود در صفحات آرشیو از صفحات آرشیو به تمام مقالات هدایت شود. اما در ادامه من یک سیستم استاندارد URL به شما می‌گویم که روی ۹۰٪ از سایت‌ها می‌توان پیاده‌سازی کرد تا سایت از لحاض پیکربندی آدرس‌ صفحات مشکلی نداشته باشد. گام اول این است که خروجی‌های اکسلی که از کیوردپلنر و ابزارهای دیگر گرفتیم را وارد ابزار سئو کبوتر کنیم.

به این معنا که وقتی افراد به دنبال موضوعاتی هستند که شما درباره‌شان نوشته‌اید، سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده نمی‌شود. نتیجه؟ شما شانس جذب ترافیک ارزشمند و بازدیدکنندگان بالقوه را از دست خواهید داد. وردپرس به گونه‌ای طراحی شده که کدنویسی تمیز و بهینه‌ای دارد و این به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای شما را بهتر درک کرده و سریع‌تر ایندکس کنند. لینک سازی داخلی؛ لینک هایی هستند که از یک صفحه به صفحه دیگر در همان سایت لینک داده می شوند. البته درست است که به اندازه بک لینک قوی نیستند اما برای اعتبار دادن صفحات جدید می توان از آنها استفاده کرد.

تحقیق کلمات کلیدی روی تمام کارهای آینده سئو سایت شما تاثیرگذار خواهد بود. به همین علت نیاز است روی این بخش زمان و تمرکز خیلی زیادی بگذارید. به همین خاطر توصیه می شود که برای راه اندازی سایت خبری سراغ سایت های نیچ بروید. علاوه بر آن، کیوردچی دارای ویژگی خوشه‌بندی کلمات کلیدی است که می‌تواند به شما در ایجاد خوشه‌های موضوعی سئو کمک کند. این می‌تواند به شما در ساختن اعتبار و رتبه برای کلمات کلیدی مرتبط بیشتر کمک کند. می‌دانیم که شروع بهینه‌سازی سئو برای وردپرس می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد، مخصوصاً اگر به تکنولوژی علاقه زیادی نداشته باشید.

در مقاله سئو و برندسازی هم به اهمیت و ارتباط این 2 موضوع اشاره کردم و گفتم که هر چقدر قدرت برند شما بیشتر باشد، به دلیل توجه بیشتر کاربران به شما قدرت سئو سایت تان هم افزایش پیدا میکند. با توجه به این موضوع، باید قالبی که برای سایت خبری خودتان انتخاب میکنید، یک قالب کاملا بهینه باشد و به هیچ عنوان کاربران موبایلی را به دردسر نیندازد. یکی از مهم ترین ویژگی های سایت های خبری که به آنها در پیشی گرفتن از رقبا هم کمک میکند، سرعت ایندکس بالاست. در واقع منظور از سرعت ایندکس، مدت زمانی است که طول میکشد بعد از منتشر شدن یک محتوا، گوگل آن را بررسی کرده و به نتایج ببرد. با عملی کردن این استراتژی ممکن است صرفا بعد از 6 ماه نوشتن مقالات مختلف، آنقدری بازدید بگیرید که کلا نیمی از منابع تان را برای تولید محتوا روی مقالات صرف کنید. تفاوت مهم بین بازدید حاصل از مقاله و خبر در این است که بازدید مقالات ثابت هستند و قرار نیست مثل خبریها صرفا در یک مدت کوتاه برای تان مخاطب بیاورند.

چنانچه با مفاهیم ابتدایی سئو آشنا هستید می‌توانید از این خلاصه آموزش استفاده نمایید. دروس زیر به صورت گام به گام طراحی شده‌اند و با کلیک بر روی هر سرفصل به صفحه آن درس هدایت خواهید شد. من مهدی محمدی هستم و از شما دعوت می‌‌کنم تا پایان آموزش رایگان و صفر تا صد سئو با من همراه باشید. •    ساخت سایت مپ و معرفی آن به گوگل•    مطمئن بودن از بهینه بودن قالب ها•    سرعت لود سایت زیر سه ثانیه باشد•    اگر می توانید کد های اسکیما را به سایت اضافه کنید. اگر از افزونه Rank Math استفاده می‌کنید، این فرآیند بسیار ساده است. راهنمای ما را دنبال کنید تا به‌آسانی Google Search Console را به سایت خود اضافه کنید.

این باعث می شود مقالاتی که جدید منتشر می‌شوند از سایدبار لینک‌های زیادی دریافت کنند و اعتبار مناسبی کسب کنند. قبل از هر چیز باید با بررسی صفحه اول گوگل متوجه شوید هدف جستجوی یک کلمه کلیدی چیست. زمان موفقیت در سئو و کسب رتبه مناسب در گوگل با توجه به رقبای شما در یک کلمه کلیدی تعیین می‌شود اما به طور معمول سئو یک پروسه زمان‌بر است. آخرین چیزی که می توانید از رقبای خود قرض بگیرید و استفاده درست کنید، کلمات کلیدی است که آنها در محتوای خود استفاده کرده اند ولی شما از آنها در نوشته های خود استفاده نکرده اید. اما اگرچه تطبیق کلمات کلیدی به صورت دقیق، امروزه به اندازه گذشته مهم نیستند، ولی شما هنوز هم باید از برخی از آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید که گوگل می داند محتوای شما در چه موردی است. مزیت پلنر گوگل ( Keyword Planner) این است که مجموعه ای از ایده های جایگزین کلیدواژه یا کلمه کلیدی اصلی را هم به ما ارائه می کند.

در بعضی از شبکه‌های اجتماعی می‌توانید بک‌لینک مستقیم بسازید و در بعضی دیگر به صورت غیر مستقیم بک‌لینک بسازید. لینک‌بیلدینگ با شبکه‌های اجتماعی بدیهی‌ترین و راحت‌ترین کاری است که می‌توانید برای لینک‌بیلدینگ انجام دهید. با استفاده از سرچ گوگل می‌توانید هر کدام از موارد بالا را پیدا کنید. مثلا در مورد کیس‌استادی مثالی که زدم کم کردن ۳ کیلو وزن در طول ا ماه بود. لینک‌های فالو تمام ارزش ممکن را به صفحه تزریق می‌کنند اما لینک‌های نوفالو ارزش بسیار ناچیزی به صفحه مقصد تزریق می‌کنند. البته در لینک‌بیلدینگ برای طبیعی بودن پروفایل لینکمان؛ هم به بک‌لینک‌های فالو احتیاج داریم و هم به بک‌لینک‌های نوفالو.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/